15 Haziran 2017 Perşembe

BEGONVİLLİ EV - 1. Bölüm





Ebru, üzerinde eski püskü bir kazak, pantolon; omzunda içine bebeğin biberonunu, bezlerini koyduğu kocaman bir çanta, malikanenin uzağında, demir kapının önünde durdu. 


mansion gate ile ilgili görsel sonucu

Uzaktan ev muhteşem görünüyordu. Özel güvenlik görevlileri kapıdaki genç kızı farkettiler. Bir tanesi elinde telsiz, Ebru'ya doğru yürümeye başladı.  



Ebru, parmaklıkların arkasından görünen muhteşem eve baktı. Böyle bir evi sadece dizilerde görmüştü. Üstelik bahçede kız kardeşinin çok sevdiği pembe, mor begonviller de vardı. Yüreği sızladı. 


Onlar yaklaşırken, Ebru içinden 

"Annenin de, anneannenin de intikamını alacağım bebeğim. Bu ev senin evin; hakkını söke söke alacağım." 

diyordu. 

- "Hanımefendi?"

-  "Burası Kerim Büyüksönmez'lerin evi değil mi?"

- "Evet?"

- "Söyler misiniz onlara torunlarını getirdim. Bu bebek Taner Büyüksönmez'in oğlu."

Güvenlik görevlisi afalladı. Genç ve güzel kızın iş istemek için geldiğini sanmıştı. Başından savmakla savmamak arasında bocaladı. Evin kahyasına sormaya karar verdi. Telsizi aldı ve kahya kadına olanı anlattı. 



security at gate ile ilgili görsel sonucu


Kahya da şaşırmıştı, telaşla Behiye hanımın yanına koştu ve fısıldayarak duyduğunu aktardı. Şaşırma sırası evin hanımı Behiye'deydi. 

"Ne? Üçkağıtçının biri olmalı. Aklı sıra bizden para kopartacak."

"Kovmalarını söyleyeyim mi hanımefendi?"

"Evet hemen kovsunlar ama dur! Birazdan basın buraya gelecek,  az sonra kapının önü anababa günü olur. Gazeteciler, kameramanlar. Şimdi bu kızla karşılaşırlar, skandal çıkar. Aksiliğe bak! Tüh Allah kahretsin. Söyle arka kapıdan mutfağa alsınlar ben konuşacağım kimse. Maksadı neymiş anlarız."

"Başüstüne han'fendi."


(Devamı haftaya perşembe)

10 yorum:

  1. Yeniden senaryolarını okumak çok keyifli Müjde abla... Maslesef ülkemizde arkadı olanlar bu işlerden ekmek yiyor:( Kalemine sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım, gerçekten çok zor, sadece burada değil, Hollywood'da bile öyleymiş. İlişkiler, arkası olanlar, tanıdığı olanlarla yürüyen bir meslek:(
      Sen de sağol, sevgiler...

      Sil
  2. Aynı anda birbirimize yorum yazmışız:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yeni senaryo gelmiş Müjdecim, süpersin ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç yere yolladım ama reddettiler. :( Biz de kendi aramızda okuruz yani izleriz:)))Sağol canım çok teşekkürler. ♥

      Sil
  4. kara kalem çalışmaları senaryoya uydurmanız iyi bi fikirmiş..kara kalem çalışmaları size ait sanmıyorsam,harika olmuşlar..kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetten aldığım fotoğrafların dışında, elle çizilen tüm çizimler, kara kalemle olanlar dahil benim naçizane çiziktirdiğim şeyler. Estağfurullah o kadar iyi değiller açıkçası senaryoya önem veriyorum çizimleri es geçiyorum:( çünkü vakit ayıramıyorum, en fazla on dakika filan ayırıyorum çizimlere. Yine de teveccüh göstermişsiniz çok sağolun.:)

      Sil
  5. Ne güzel başlamışsın yine Müjde 'ciğim ;ad güzel ,konu meraklı ve çizimler harika...Sevgiler canım kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu'cuğum sen gelince hep aklıma ta eskiden yaptığımız Afrika Macerası geliyor:)))oradaki çizimleri renkli renkli boyamıştım üşenmemiştim hey gidi günler:))))
      Çok sağol canım kardeşim benden de sevgiler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...