29 Nisan 2016 Cuma

Yeni senaryo format programım: WriterDuet :)

Kaç ay önce  senaryo yazım programı olarak celtx kullanıyorum, ücretsiz, kullanması çok kolay, çok memnunum diye yazı yazmıştım. O yazıyı birazdan kaldıracağım. 

Çünkü - yeni öğrendim - celtx artık ücretsiz yani FREE değil. :(

Sayfayı açınca  şu kadar $ yıllık abonelik filan karşınıza geliyor.

Yeni bir format programı kullanmaya başladım. ÜCRETSİZ. Senaryo yazan herkes için: WriterDuet

Bu da linki : https://writerduet.com/

Bir süre sonra bu da  para istemez umarım. Kullanımı çok kolay. Şimdilik memnunum. Malum senaryo yazıyorsanız word'de filan olmuyor. Özel format yazım programı şart. :) 

8 yorum:

  1. Buraya epey bir zaman ayoracağım anlaşılan .9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevinirim:))çok teşekkür ediyorum hemşehriyiz biz demiş miydim? :))Ben de Giresun, Göreleliyim. :)

      Sil
  2. Senaryo yazmak için özel bir program gerekeceği hiç aklıma gelmemişti. Daktilo neslinden f klavye seven biri olarak şaşırdım açıkçası. Linki inceleyeceğim. Mecburiyetten de olsa arada bir değişiklik yapmak iyidir diyeyim. Hayırlı olsun :) Size abla diyebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zülal'ciğim aynen, daktilo neslindenim. Rahmetli babamın eski daktilosunda F klavye yazmayı öğrendim. Tıpkı senin gibi yani. Halen de F klavye kullanıyorum (bilgisayarın ayarını da F klavye olarak değiştiriyorum). Ancak bu senaryo yazma programları çok KOLAYLIK. Yani diyalogları otomatik ortaya alıyor, gerekli boşlukları otomatik ayarlıyor, ben çok memnunum. Öteki de iyiydi ama paralı olmuş meğer benim kullandığım deneme modeliymiş:)
      Çok teşekkürler, tabii ki, diyebilirsin. Sevinirim.:)

      Sil
    2. Ben de laptop var f klavyeye çevirdim. Klavyeye bakmadan 10 parmak yazıyorum. Ayy! şimdi bir daktilo olsa, şaryo atıldığında o çınlama sesini duysam Müjde ablacığım. Youtube'da var mıdır acaba? Bir bakayım ben... İyi geceler :)

      Sil
    3. Çınnn:)))yıllardır kullanmıyorum daktilo ama tırnaklarım kanamıştı bir seferinde, klavye çok rahat ya, şahsen aramıyorum daktiloyu, tuşları sert sert vuruyorsun ya...vardır belki, iyi geceler canım. Teşekkürler. :)

      Sil
  3. ne güzelmiş sizin gibi güçlü kalemlere böyle programlar gerek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum canım, sağol.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...