7 Nisan 2016 Perşembe

AŞK PERİLERİ 13

KARAKOLDA AYNA VAR:)

Küçük ilçenin polis merkezindeki bir odada saçlarını bu meslekte ağırtmış babacan bir komiser Aylin'i sorguluyordu. Komiser Kemal, nişan elbisesi içindeki, güzel ve yüzünden adeta 'ben masumum' yazan kıza bakarken içinden 

" Bu saçları değirmende ağartmadıysam bu kız suçlu olamaz. " diyordu. Ama yine de durum çok tuhaftı. Aylin'e bakarak sordu:

" Doğru anlamış mıyım hanım kızım? Sen Ayşe Deniz değilsin. Bu ismi uydurdun. Aslında Aylin Alptekin'sin ve 60 yaşında, emekli bir profesör doktorsun. Ama mucizevi şekilde periler tarafından gençleştirildin."

Aylin

"Biliyorum inanılmaz görünüyor ama gerçek bu. Ben Aylin Alptekin'im."

Komiser 

" Allah, Allah! Kaç yıldır bu meslekteyim ilk defa bu kadar tuhaf bir vakaya rastlıyorum. "

Başka bir odada sorguya alınan Meryem teyzenin karşısında ise genç bir polis memuru vardı. 

"Teyze, şimdi yeğenin seni telefonla aradı ve periler beni gençleştirdi dedi. Sen de inandın öyle mi?"

"Hayır, hayır öyle olmadı polis bey oğlum. Yeğenim gençleştiğini söyledi ama nasıl olduğunu bilmiyordu yani perilerin gençleştirdiğini bilmiyordu, hatta zavallı kız delirdiğini sanmıştı. Sonra başına gelenleri anlatınca yani Kızlarpınarı ormanında o kaplumba..."

"Tamam, tamam. Bak teyze bu kızın seni kandırmış olabileceği hiç aklına gelmedi mi?"

" A! Üstüme iyilik sağlık. Niye kandırsın beni? Ben yeğenimi tanımaz mıyım? Albümlerdeki fotoğraflarını göstereyim bakın tıpatıp o. "

" Yani perilerin gençleştirdiğine inandın?"

"Elbette. Başka nasıl gençleşecek ki? O köy zaten perilidir yıllar önce...."

"Tamam teyze tamam, anladık. Biraz değil bayağı bir safız anlaşılan."

Hem Aylin, hem de Meryem teyze ifadelerini okuyup, imzaladılar. O sırada koridorda Gökhan, annesi, babası, Mehmet üzgün, şaşkın bir halde bekliyorlardı. Kadıncağız elinde pet şişe sudan arada bir yudum alıyor sanki suyun teselli etmesini bekliyordu. Nihayet avukat Feridun bey yanlarına geldi. Dördü de ayağa fırladılar.

Gökhan "N'oldu abi? Niye almışlar nişanlımla, doktor hanımı?"

Feridun bey

" Anlatacağım, sakin olun, şey durum biraz karışık..."

Feridun beyi uzaktan izleyen birisi ne konuşulduğunu anlamasa da, dinleyenlerin yüz, göz ifadelerine, vücut dillerine bakınca, çok heyecan içinde olduklarını anlayabilirdi. Epey konuştu, diğerleri onu dinlediler,  - bir anime izliyor olsanız o an yüzleri kah kavuniçi, kah açık mavi filan olarak renklendirilirdi - sonra hepsini aynı anda

" PERİLER mi?"

diye bağırdılar ve gecenin sessiz koridoru yankılandı.  Daha sonra Feridun bey "Ayşe hanımı cinayetten ..şey..nasıl söylesem gerçek doktor Aylin'i öldürmekten..." deyince, Gökhan'ın annesi

"Ay ben fena oluyorum!"

diyerek yere yığılacaktı ki, hepsi kadını tuttular. O sırada internet siteleri 4 megabytelık atom bombası gücü haberle çalkalanıyordu, olayın ayrıntılarını nasıl olduysa öğrenmişlerdi. Mehmet, bunun arkasında Nazan'ın olduğuna emindi.

" Gökhan Akın'ın nişan gecesi kabusa dönüştü!"

" Ayşe Deniz, cinayetten tutuklandı!"

" Gerçek doktor Aylin Alptekin'e ne oldu?"

gibi manşetler atılmıştı. Tabii doğal olarak karakoldan çıktıklarında ellerinde mikrofonları burunlarına uzatan paparazziler Gökhan'ı soru yağmuruna tutarken, flashlar patlıyor, resim almak için muhabirler birbirini eziyordu. Annesi iyice fenalaştı. gazeteciler ahiret sorularına başlamıştı.

"Gökhan bey. Nişanlınızın tutuklandığı doğru mu?"

" Gökhan bey, bir açıklama yapacak mısınız?"

Gökhan bey! Gökhan bey! Gökhan bey! sözleriyle yaşadıkları karabasandan sonra iyice bunalan Gökhan, Mehmet, annesi, babası ve avukat Feridun kalabalığı zarzor yararak, arabalarına binip uzaklaşırken muhabirler arkalarından hala resim almakta, kaydetmektedirler.  Genç bir kadın elinde mikrofon canlı yayındaydı:

"Sayın seyirciler, ünlü dizi oyuncusu Gökhan Akın'ın nişan gecesi tam anlamıyla kabusa dönüştü. Yakışıklı oyuncunun nişanlanacağı Ayşe Deniz'in profesör doktor Aylin Alptekin'i evine, parasına konmak için öldürdüğü söyleniyor. Gelişmelerle yine karşınızda olacağız. Bizden ayrılmayın..."


Bölümler:


10 yorum:

  1. Merhaba Müjde hanım böyle bir bloğunuz olduğunu bilmiyordum çok güzel kaleminize sağlık :). Şimdilik şöyle bir baktım daha sonra tekrar uğrayıp bütün senaryolarınızı yada hikayelerinizi ayrıntılarıyla okuyacağım :)) sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, sefalar getirdiniz Zehra hanım, normalde tek blogdan yanayım, ama siyaset vs. zaten karmançorman bir de senaryolarımı oraya karıştırıp iyice çorba yapmak istemedim:)))Çok teşekkür ediyorum, sevgilerimle. :)))

      Sil
  2. E hadi yarın akşam olduuuuuu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay valla ev işlerinden vakit bulamadım ama birkaç saate kadar inşallah yetiştireceğim. :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...